SEDULUR SONGO
Sedulur sanga (Sedulur songo) sejatine ora ana terus-terusan ing bagean awak saka Badan Kasar iki.
Alus awujud cahya kang nduweni werna dhewe-dhewe yaiku Kodratullah = oranye, Wujudullah = ireng, Sipatullah = kuning, Datullah = putih, Sirullah = abang, Pangaribawa = biru, Prabawa = kuning emas, Kamayan = putih terang kemilau.
Kabeh bisa nyebabake kepinginan, utawa gegayuhan. Bisa dadi sarana saka kersane Gusti.
Bakal ala yen ora dikendhaleni, menyang hobi lan kesenengan sing ora apik.
Dazullah, dumadi saka unsur hawa, ana ing napas.
Nduweni watek sing cetha, welas asih, welas asih, condong marang perkara-perkara suci. Kekuwatane bisa njalari bisa ngurbanake kanthi dhasar katresnan, nyengkuyung kanggo nggayuh katentreman ing urip karo wong liya.
Kuwasane nuwuhake kasagedan ngabdi, pasrah total marang Panuntun Sejati / Guru Sejati kanggo nyedhak lan nyawiji karo Gusti.
Pangaribawa, kadadosan saking wewayanganing Roh Suci, badanipun awujud puser lan kaprigelanipun wonten ing imajinasi awujud cipta.
Iku daya paling ngisor saka nyawa manungsa.
Pangaribawa menehi kekuwatan marang fungsi panca indera. Dadi, kekuwatan iki kudu diarahake kanggo njupuk perkara sing positif miturut piwulange Guru Sejati kanggo kabecikan urip. Prabawa, dumadi saka wewayanganing Ingsun/Guru Sejati, kanthi alus ing imajinasi nalar.
Kasektene ngluwihi Pangaribawa.
Prabawa menehi kabisan kanggo ngolah kabeh barang sing dicekel Pangaribawa.
Prabawa banjur takon apa, kok, kepriye. Kanggo nemokake jawaban sing bener.
Prabawa kedah raket kaliyan Datullah ingkang nyengkuyung kejujuran lan tresna dhateng bebener supados boten kacemplungaken ing klenta-klentuning kaleresan tumindak ingkang salah.
Kamayan, iku wewayanganing Allah ta'ala/ Pangeran/ Gusti kang Maha Agung, kang badane ati lan alus iku ana ing angen-angen nalar.
Kekuwatane sing diarani Kamayan utawa Maya minangka daya utama saka angen-angen. Kamayan menehi kabisan kanggo nggayuh pangerten sing jembar lan jero ngenani bab-bab kang dicekel dening Pangaribawa lan Prabawa, saengga bisa dijupuk inti lan dudutan.
Sejatine Bayu, dumadi saka kuwasane Gusti, badane ana ing balung mburi tekan balung mburi. Nduweni kekuwatan sing luar biasa.
Energi murni minangka salah sawijining kekuwatan sing asale saka Bayu Sejati. Sedulur sanga; Sejatine Bayu, Sirullah, Datullah, Kodrat, Wujudullah, Kodratullah, Pangaribawa, Prabawa lan Kamayan, iku ana ing sajeroning badan manungsa kang alus, kang kudu dikuwasani supaya bisa bebarengan kanthi becik, supaya bisa mujudake kahanan batin kang imbang lan harmonis kanggo ningkatake kautaman. / mulia.
Sipat angen-angen (Pangaribawa, Prabawa lan Kamayan) kang cenderung ngalangi tembuse sinar ketuhanan iku amarga sipat kadhaulatane, kang nuwuhake manungsa Aku.
Aku manungsa banjur bisa dicekel dening raos kuwasa. Inggih punika ingkang saged ndadosaken Nur Panguripan punika cahya ingkang kadosdene ayang-ayang ingkang boten cetha, samar, awit katutup dening angen-angen.
Wujudullah lan Kodratullah, bisa tumindak kanthi sampurna yen entuk kekuwatan saka Sirullah.
Sirullah bisa tumindak kanthi becik yen entuk kekuwatan Sipatullah.
Sipatullah ingkang ngaturi Sirullah lan Wujudullah lan Kodratullah kangge nulungi kersanipun.
Datullah iku kang kudu bisa madhangi tumindake sedulur liya. Mula Sipatullah kudu gelem nampa pepadhang saka Datullah, kang banjur ndayani Datullah bisa madhangi sedulur telu liyane, yaiku Sirullah, Wujudullah lan Kodratullah supaya lumaku ing bebener lan kabecikan.
Mangkono uga Sipatullah tanpa gotong royong karo Datullah, bakal dadi abdine Sirullah, Wujudullah lan Kodratullah, kang cenderung diajak lumaku tumuju marang samubarang kang ala/negatif.
Kabeh mau, supaya bisa dileksanakake ing tumindak, yen dibantu/inspirasi dening sedulur telu Pangaribawa, Prabawa lan Kamayan.
Mula sedulur telu iki sing kudu nuntun lan paring dalan marang Datullah supaya kuwat lan njupuk Sipatullah.
Impen dadi padhang nalika nyengkuyung Datullah supaya tansah nuntun marang gegayuhan lan tumindak kang mulya sarta mbangun watak utama.
Manawi kapengin (saka gangsal sadhèrèk wau) saged dipun kendhani, mila anggadhahi panggalih utawi sadhèrèk telu (Pangaribawa, Prabawa tuwin Kamayan) langkung gampil anggènipun ngendhaleni, ngumpul ing manah, botên rêmbag ing utek.
Iki perlu banget kanggo upaya supaya bisa nampa hadiah bimbingan saka Ingsun/Guru Sejati.
Bayu Sejati sing pungkasane dirangkul kanggo menehi daya luwih kanggo tujuan spiritual lan liyane luwih apik.
Dadi sanga kang sadulur wus bisa dikuwasani, dikuwasani lan nuruti ingsun, Roh Suci sejatine manungsa, Wujudullah dadi dhasar kasektene, Sirullah tan sabar ing kabecikan, Sipatullah dadi karsa lan karsa, Datullah sampurna ing sarirane. kasucian lan pembimbing marang Ingsun/Guru Sejati / Rasul Sejati lan Gusti. Ing kono Pangaribawa, Prabawa lan Kamayan manunggal dadi siji ciptaan kang mulya utawa bening budi, kanthi ayem tentrem.
Lan, mujudake lakune rahayu marang kamulyan kang langgeng, Alam Sejati. Wonten ing kasunyatan gesang padintenan ngantos gesang taksih wonten ing raga, terus-terusan nglereni busana kamanungsan mujudaken tugas lan tugas ingkang kedah dipunlampahi kanthi disiplin ingkang terus menerus dening kita.
Dadi, mesthi, tugas iki angel banget.
Kabeh kersane Gusti